090403 Fredag - tidig morgon!



Det borde vara olagligt att behöva gå upp och tvätta sju en fredag när jag brukar ha sovmorgon. Morr.
Speciellt när jag inte somnade förrän närmre två i natt . . . skönt när jag är klar vid tolv dock.


Har ont i magen i dag med, tröt på det, jag blir så begränsad. Är ju pigg i kroppen och huvudet för övrigt och skulle mer än gärna ta en promenad eller ta mig till gymmet. Får se vad magen säger när tvättandet är klart. En promenad ska väl inte vara omöjligt i alla fall.


Jag vill göra något kuul idag!


/A

Kommentarer
M A L I N säger:

uh trist att tvätta så tidigt :/



sv: hehe, jaha :D

2009-04-03 | 11:52:45
Bloggadress: http://www.malinh.com
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Ja, men om du har svårt att äta yoghurt med klumpar så kan jag förstå att det är tufft för dig : ) Det är ju olika från person till person, min svärmor tycker t.o.m. att den är jättegod! : ) Mamma dricker den också utan problem : )



Jag själv skall börja vid nästa beställning av drycker : ) Hihi!

2009-04-03 | 12:20:02
Bloggadress: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback