090406 Måndag



Den eviga måndagen är här, igen.
Men denna måndag känns rätt okej ändå, det är en kort vecka och helgen kommer tidigt.
Vi åker hemåt skogarna vid middagstid på torsdag och nu längtar jag verkligen : )
Det ska bli så härligt att träffa familjerna och bara vara ett tag, äta god mat och umgås.



Helgen som var då.
Jag följde med Marcus till Mikael tillslut i alla fall och det var trevligt. Lite konstigt men ; )
Vi följde aldrig med ut till Harrys utan gick hemåt då. Skönt att komma hem i skaplig tid och slippa sova hela söndagen.
Så igår passade vi på att ta en tur till Göteborg, tyvärr bjöd det på en jobbigt blåst och dålig shopping.
Hittade inget vettigt som jag ville ha, kanske beror det på att jag inte har pengar heller.
Åkte vidare till Kungsbacka och freeport, där hittade jag däremot en tröja som jag tittat på sen i vintras.

Vi tog en extra sväng genom Kungsbacka, visade vart Damir bodde på den tiden då vi hälsade på honom jag och Madde. Fick nostalgi känslor och jag kände verkligen igen allting som om det vore igår. Var också tvungna att åka förbi campingen där vi bott som låg utanför och Marcus han bara skrattade. Jag har berättat om det och det var värre än han trott ;)
Sen tog vi en "bakväg" tillbaka till Borås och fick se massa fina landskap och vatten.
En väldigt mysig söndagsutflykt.


Tillbaka till dagen då.
Har haft en heldag i skolan.
Första föreläsningen satt jag som i trans, jag fattade ingenting och kände mig dum. Haha.
Efter lunch hade vi ett annat ämne som var väldigt ogivande, tyvärr, för det ligger mig varmt om hjärtat.


Hade tänkt att ta en promenad eller löptur nu. Åka med marcus upp till träningen och vara tvungen att gå hem.
Men jag struntade i det och har planerat att snart doppa fötterna i ett fotbad och ringa mamsen. Var ett tag sedan vi pratade nu. Ser henne i helgen men man behöver uppdatera sig lite emellanåt.
Sen ska jag nog sätta näsan i bindningsläran för att se om jag kanske förstår lite mer på egen hand, eller så läser jag lite i 1000 sätt att sälja mer i butik, eller vad den nu hette. Verkar vara en bra bok inför sommarjobbet : )


Så det var det mesta från mig idag det...

/A

Kommentarer
Bella säger:

Haha. Kunde inte låta bli att skratta när du skrev att allt var sig likt i Kungsbacka. Men det är verkligen så. När var du där senast?



Förresten.. De bakvägarna ni åkte. Åkte ni via Hällinsjö och så? För om ni passerade något som heter Hjälm var ni i närheten av mitt hem.

2009-04-06 | 20:53:34
Anna svarar; säger:





Heej Bella. Jag var där för snart sju år sedan, haha, så det var ett tag sedan.

Hmm nej, jag är lite dålig på det där med vägarna men förbi fjärås och över Sätila och typ bollebygd tror ja :D Det var Marcus som körde, jag njöt av landskapet :)

2009-04-07 | 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback