090407 Tisdag



Jag somnade med jordens huvudvärk igår, vilken jag också vaknade med i morse och tänkte strunta i min två timmars "långa" lektion. Men efter mycket om och men och velande fram och tillbaka imorse så beslöt jag mig för att ta mig i väg dit. Otvättat hår och jäklig. Haha.

Sen kom jag på den smarta idén att hänka på i den labbgruppen som hade sin labb idag, på så vis är jag nu ledig imorgon. Smartaste idén jag haft på länge. Det betyder alltså att jag nu är långledig fram till på tisdag, en vecka. Wiiie.


Jag tror jag ska ägna min kväll åt att greja med fotona från morfars grav och bränna ut dem så att jag kan ta med hem till mamma sen. Ska slänga med alla foton jag har på morfar där också. Det är tyvärr inte många men några få räcker nog gott och väl. Mormor var heller ingen fan av att vara med på kort så jag har bara ett enda där hon inte gör en ful min eller gömmer sig. Morfar är med på ett par fler i alla fall.


Tack vare att jag är ledig imorgon så vet jag inte alls hur jag ska spendera dagen :)
Egentligen hade jag ju haft lektion mellan ett och halv fem så nu har jag verkligen hela dagen till mitt befogande.

Träna ska jag helt bestämt göra, vilken tid på dagen vet jag dock inte. Kanske går dit tidigt.

Sen får jag nog ringa vägvärket här i Borås och se om man får gå dit och ta kort till körkortet för nu har jag verkligen dragit ut på det alldeles för länge, behöver fixa det snarast.
Annars får jag tvinga med mig M upp till Knalleland när han slutat och ta i fotoautomaten där, vilket jag inte är överflörtjust i, men som sagt, jag behöver verkligen det där kortet snarast så jag kan skicka in papprena någon gång.
För när jag väl fått körkortet så måste jag fixa pass också, annars får jag inte åka till Portugal i sommar och då skulle jag hata mig själv om jag förstörde det för mig.


Ååh vad det ska bli härligt att få komma hem till Kristinhamn, låånga härliga promenader i skärgården och hem till Degerfors och träffa familjen. Myyys.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback