090409 Skärtorsdag



Vaknade strax innan åtta av att solen sken in och att jag var superpigg, hur härligt är inte det?
Hade tänkt gå ned på stan en snabbis innan vi åker hem till skogarna men jag struntar i det.
Något kul kan jag spara till veckan. Haha.

Om två timmar slutar Marcus så innan dess ska jag ha packat och fixat mat. Det blir inga problem.


Jag kommer hålla mig ifrån datorn under helgen, vill vara social med familjen istället.

Ska ta med mig löpskorna, Marcus var sugen på en spring tur men det får nog bli promenader om jag ska kunna hänga med. Hoppas att vädret är fint bara, annars är Kristinehamn och Degerfors riktigt tråkigt.



Hoppas ni alla får en riktigt härlig påsk!

Hörs på tisdag!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback