090420 Måndag



ÄNTLIGEN är etik och miljö redovisningen överstökad, den har hängt över oss i flera månader nu och bra gick den också, en jävla revansch och skönt avslut på den förbaskade kursen. Wiiieho.

Eftermiddags föreläsningen var som vanligt, de flesta gick hem när vi fick rast, inklusive jag. Astråkigt.
Tycker så synd om läraren för hon är så himla snäll och vill så himla mycket men allt blir bara fel.


Väntar på att M ska komma hem, ska se om han har lust att följa med till posten och hämta ut mitt körkort som har kommit, haha, det blev alltså godkänt det kortet som jag tog själv. Sköönt ; )

Sen hade jag planer på att ta mig till gymmet men jag är mer sugen på promenad/lätt löptur så jag funderar på om jag ska åka med Marcus upp till boda där han tränar och gå/springa hem. Jag är mer sugen på det än att stänga in på på ett varmt gym. Något av det SKA jag i alla fall göra för nu har jag ingenting att skylla på.
Jag är pigg, jag har inte ont i halsen och jag har tid att plugga senare ikväll.

Nu är det igång, eller hur Mikaela, nu gäller det. Veckorna räknas ned fort nu.



/A

Kommentarer
mikaela säger:

Ja nu jävlar är de igång, har kört en timmas promenad och ett täningspass i dag :)

2009-04-20 | 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback