090428 Tisdag




Känner mig inte så mycket gladare idag, sjukt jobbig känsla.

Igår kväll kom det efterlämgtade regnet, nu har det rensat ur luften lite och nu kommer verkligen grönskan komma igång på riktigt.


På fredag kommer mamma och pappa och dom tar med sig min storebror och ena brorson, det ska bli härligt : )


Har ont i magen och den här dagen känns jobbig. Hoppas det går över till labben i eftermiddag, den ser jag fram emot lite i af.


Nu ska jag sätta på mig ansiktet och börja göra mig klar till skolan.


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

=( inte roligt att det inte känns bra gumman!!?



vad hade du för dig i eksjö då? ja litet är det definitivt haha =)



kram

2009-04-28 | 09:53:26
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback