Afternoon



Wiiie bara en halvtimme kvar tills Marcus kommer innanför dörren, har saknat honom idag.
Får se om det blir någon shoppingtur, vädret är inte direkt roligt för det men net on net måste vi till i alla fall.


Idag har varit en härlig dag. Jag har redigerat lite foton och mest bara suttit still och njutit av ledigheten.
Imorgon åker vi ju hem till Värmland igen och då lär det inte bli en lugn stund alls.
Jag gillar att komma hem men det blir alltid så intensivt.
Det är Marcus släkt som ska träffas, kompisar och min familj och det på knappt fyra dagar.
Jag ska se till att ladda kameran ordentligt och jag hoppas på att värmland bjuder på sitt allra bästaste väder.


Ikväll antar jag att Marcus kommer sitta inbiten vid hockeyn och jag ska nog vara en bra flickvän och göra honom sällskap. Igår gjorde jag inte det utan satt vid datorn istället. Ibland måste man verkligen uppoffra sig för dem man älskar :)


Hoppas ni har en fin dag och att solen i alla fall skiner på någon av er!
/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Precis! Visst kan det vara psykiskt men man måste ju kunna utesluta det som du säger .. Man blir inte glad på vården ... gaaah!

2009-04-08 | 16:51:41
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Verkligen, man vill kunna lita på sina vänner.

2009-04-08 | 16:55:15
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Monkey säger:



Vad bra :) Här är det också jättedåligt väder nu. Längtar till helgen för då skulle det bli 15 grader och sol tror jag!



hehe ska vi byta hår? ;) jag vill ju att mitt ska vara rakt mestadels så jag plattar det jätteofta. Men jag borde låta det "andas" då det inte är bra att platta det så ofta.. Det är ju ganska slitet nu hehe.



kram



/Monkey

2009-04-08 | 17:05:22
Bloggadress: http://www.monkeypig.se
M A L I N säger:

det är ju perfekt shoppingväder i borås idag ;P eller ja, vi flydde till göteborg ju..



ja det är ju lite synd men det får gå! vi får helt enkelt inte spilla i soffan ;)

2009-04-08 | 22:26:52
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback