Gårdagen



Gårdagen började med en otroligt ointressant föreläsning. Eller, intressant var den men vi fick stå upp i över två timmar för att kika på väverisalen med alla dess maskiner och så, men samma saker som han sa sades i måndags. Lite jobbigt.
Efter det tog jag, Zandra och Louise en härlig lunch på Viskan.

Solen sken och det var verkligen vår i luften igår.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen och insåg tillslut att det är goare att ligga ned. Så jag somnade stekandes i solen. Kändes som vilken sommardag som helst.

Sen mötte jag upp Zandra på stan igen, man kan inte sitta inne när solen skiner.
Så vi tog en runda på stan och köpte oss en god glass för att sedan sätta oss på trappen vid viskan där vi satt flera timmar och hade det härligt.

Såna dagar måste det blir fler av!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback