Halvdepp




Jag vet inte riktigt vad det är men jag känner mig rätt depp.
Egentligen borde jag inte det.
Jag har fått en massa bra saker gjorda idag så som matplanerande för en vecka samt inhandling av allt.
Hunnit med en fika med älsklingen där vi pratade om vår helg i Mariannelund/Hemsedal.
Rensat ut lite skit från städskrubben, ska fortsätta det projektet senare någon dag också.
Fått räkningarna betalda och gjort en budget.


men ändå känns det som att något skaver lite i hjärtat. Kan inte riktigt sätta fingret på känslan alls.
Kanske är jag bara trött? Hur som, jag vet inte vad det är men det är en jobbig känsla.
Jobbigast är att inte veta vad det beror på eftersom jag har så himla mycket att se fram emot framöver.
Min föräldrar kommer och hälsar på för första gången sen vi flyttade.
Grilla med klassen
Jag fyller år.
Köpenhamn.
Hem (kanske också till tatueraren)


Det kanske går över till imorgon, vi får se.
Tyvärr har känslan suttit i ett bra tag....


Nej nu ska jag snart krypa ned och kramas med M.


YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback