Kvällen



Har haft en riktigt go dag trots magvärken.
Har faktiskt dammsugit hela lägenheten och plockat, orkade dock aldrig med badrummet och att skura men det överlever man.

Sen har jag legat med datorn på magen och kollat in lite program som jag missat, som efterlyst t.ex.
Mysigt.

Sen när M kom hem blev det mat och kladdkaka.
Lyxfällan och nu är det Gordons kitchen nightmares på tvn, härlig kväll.


Magen trilskas lite men jag är glad och rätt pigg ändå.
till och med så pigg att jag bokade tvätttid mellan 7-12 imorn!
Det är första gången jag ska ta mig upp sååå tidigt för att tvätta och jag kommer ångra mig grymt mycket imorn när jag släper ned tvättkorgen vid den tiden. Men, skönt att få det gjort.

Om magen är bra så tar jag mig till gymmet imorn och där har jag planerat in styrkan som vanligt och sen ska jag fanimej köra skrutten ur mig på löpbandet eller crosstrainern. Jag måste bli fit nu alltså, plus att jag ligger lite efter i mitt projekt att gå ned fem kilo, eller rättare sagt, det står verkligen still.


Nu ska jag svara på lite mail innan sovdags.

/A

Kommentarer
M A L I N säger:

värst vad du har vart duktig då :) vart gymmar du?



sv: ja, jag gick faktiskt hem efter tentan till slut, hehe..

2009-04-02 | 22:26:08
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback