Long time ago



Ooj vad dagarna har gått sedan jag skrev här.
Jag orkar nog inte ens rabbla upp allting som skett sen sist men en sammanfattning är:

powerwalk i ett högt tempo på två timmar med Mikaela och Camilla, måste göras om!
Göteborg med Zandra.
Mariannelund över helgen för att hälsa på Lena.
Blivit bruuuuun. : )
Saknat M. fruktansvärt mycket.
Pluggat.


Nu ska dagarna och livet vara tillbaka till det vanliga. Senaste veckan har varit toppen men tyvärr måste jag blicka framåt nu och planera mina dagar.
Har precis betalat räknngar och gjort upp en budget.
Tyvärr ser den mörk ut och köpenhamnsresan känns något hotad, jag som vill åka!
Dessvärre är det tung utan pengar, även om resan är billig så kostar det att bo och vi lär ju äta under vistelsen.
Jag får se om jag kan gräva fram något.

Finns en annan sak också som jag kanske måste avstå för att kunna åka till Köpenhamn, kan inte skriva ut vad det är för det finns vissa som snokar här som inte bör veta vad detta är ; )


Gaah jag blir galen på det här med pengar!
Pengar gör en bara olycklig, speciellt när man har ont om dem.
Man kan inte göra något kul alls och det är ett ständigt väntade på nästa och nästa csn men så fort de kommer in på kontot så ska räkningarna betalas och man har lika lite på kontot igen. En riktigt ond cirkel.
Usch.



Ska i alla fall unna mig en klippning och den sker på onsdag.
Nu är det dags för luggen att bli snygg igen och hela håret behövs fräschas upp.
Sen ska Mikaela få hjälpa mig att göra mörka slingor i också.

Tur att det är vår i luften, då kan man hitta på en hel del kul som inte kostar ett öre.
Massvis med promenader och liknande ser jag fram emot här framöver.


Nu ska jag packa upp väskan efter helgen och vänta på att M kommer från jobbet.
Vi ska ta en promenad och få lite tid för varann och sedan är det dags att fylla på kyl och frys.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback