Tlöttis



Jo men tjena, somnae så sött på soffan och vad händer när jag slår upp mina blå, joo solen har hittat fram : )
Jag känner mig helt yrvaken och har ingen koll på hur läge jag sov, skulle tro att det i alla fall inte var mer än en timme.
Det var lite irriterande att jag var klar med tvätten tio, vilket betydde att jag hade kunnat gå upp nio och tvätta istället för sju, men det var inte så lätt att veta direkt. Surt.


Nu dricker jag ett glas jucie och bara har det gott.
Ska bege mig in till duschen och göra mig iordning, så kanske jag blir lite piggare.

Gymmet har jag strukit från dagens lista. SKA ta tag i det till veckan, behöver vila ut magen först.
men kanske kan övertala älskling om att promenera lite sen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback