090815 Lördag



Första jobbdagen efter två veckors semester gick fort, jag trivs verkligen där, även om jag allra helst hade stannat kvar i Borås igår, men jag får försöka sluta vara bitter på det nu det hjälper mig ingenting att tänka på det eftersom jag ändå måste vara här en vecka till. 
Resan ensam gick okej hem igår, hög volym med Lars Winnerbäck så gick tiden(och bilen) fort.


Här sitter jag och nyser och ögonen rinner, allergi, igen.
Hoppas att tabletterna och nässprayen sätter in snart, det tar så himla mycket på krafterna att känna sig dålig.


Planerna för dagen är alldeles för få, fast egentligen är jag mest sugen på att bädda ner mig och sova redan nu.
Sov med migrän i natt igen och det ger ingen bra sömn direkt.


Nej usch vad negativ jag är.
Jag trivs jättebra hos min familj och på jobbet så jag har egentligen inget att klaga över, och denna vecka kommer springa fram och snart är jag tillbaka i Borås, så jag får istället se till att njuta av Degerfors det sista nu.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback