090830 Söndag



Jag vet inte riktigt vart helgen tog vägen för det är ju redan söndag idag?

I alla fall så är det tvätta som gäller idag, mycket tråkigt och M hade ju "oturligtvis" match idag så ingen hjälp får jag heller. Jag gillar verkligen inte att tvätta, eller det är mer släpandet upp och ned med en stor otymplig tvättkorg som är jobbigt, och sen allt springande upp och ned till tvättstugan stup i kvarten!

Mellan maskinerna ska jag nog faktiskt - hör och häpna - plugga.
Men jag kommer inte bara plugga, jag ska fixa lite bilder till min kalender så att den blir personlig.
Jag ska också ringa min mamma, för nu har jag faktiskt lite hemlängtan.

Eller, det är inte så mycket hemlängtan egentligen, för i Borås vill jag vara. Men efter att ha sett eller pratat med familjen varje dag hela sommaren så känns det konstigt att jag inte pratat med henne sen förra fredagen!
Visserligen har hon jobbat, jag haft skolan och hon har även haft kurs och sådär så tiden har inte funnits.
men idag så.



Jag är väldigt besvilken på vissa, jag vet inte hur länge jag orkar dölja det för dem.
Det finns vissa dagar så jag undrar hur allt kommer att reda sig.
Eller om jag helt enkelt bara ska släppa allt.
Jag är inte den som grämer mig över saker för länge, men vissa saker känns mer i hjärtat och då är det också svårare att släppa det, eller hur?



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback