Den eviga söndagen



Denna donna lämnar aldrig min sida




Nu är vi där igen, denna eviga söndag, gissa om jag är trött på den? Men i höst vet jag att den kommer värderas högt. Jag har redan nu planerat hur jag ska spendera min nästa söndag. Med ny tv, i sängen hela dagen med min andra hälft. Jag har saknat våra myssöndagar som vi tyvärr alldeles för sällan tar oss tid med.


Just nu tycker jag det är riktigt jobbigt att behöva vara i Degerfors, jag ångrar att jag åkte ner till Borås i två dagar, de förstörde nog mer än vad de hjälpte. Saknaden efter staden, lägenheten, vännerna och Marcus blev bara större.
Men, det är bara en vecka, nedräkningen går fort och jag har lovat mig själv att njuta av sista veckan i Degerfors, kanske dröjer det innan jag åker hem igen sen.


Tyvärr bjuder Degerfors inte på det bästa vädret, det blåser iskalla vindar, annars hade en promenad kunnat pigga upp mig lite.
Jag får se vad dagen erbjuder mig senare, den blir ju vad man gör det till och allt handlar om att försöka ha rätt inställning till allting.


Så, det ska bli en bra och mysig dag idag, har jag bestämt. ;)


/A

Kommentarer
Becka säger:

Naaw, vilken sötnos! :)



Hoppas veckan går fort så att du snart får åka ner till Borås igen! :)

2009-08-16 | 14:45:30
Bloggadress: http://beckasinnet.blogg.se/
Becka säger:

Min erfarenhet är just att de flesta dagar brukar gå väääldigt fort, men när man längtar efter nått så känns det inte alltid så.. :p

2009-08-16 | 17:26:16
Bloggadress: http://beckasinnet.blogg.se/
Fru Evelina säger:

mysiga missen :-)



haha jag började också få bebislängtan lite smått och sen blev den större och större tills den inte gick få bort nån gång... men så är vi kvinnor nog skapta, att generna gör oss redo ganska tidigt i livet!



hoppas du har haft en bra helg sötaste!



kram

2009-08-16 | 19:15:41
Bloggadress: http://happilyeverafter.se
Mic säger:

Lätta tt dte blir starvars, jag längtar :)

2009-08-17 | 10:01:56
Maria säger:

Åh en sådan söt kisse!

Förstår att du saknar vår underbara stad Borås :D

2009-08-17 | 17:07:57
Bloggadress: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback