Far å flyg



Idag är en mindre rolig dag.
Jag sov alldeles för länge och nu sitter jag bara och drar ut på det jag egentligen måste göra... packa.

Runt sex ikväll far jag ensam hemåt mot Degerfors med bilen.
Det tar emot att lämna Borås, mina underbara vänner här men speciellt att lämna Marcus igen, och speciellt nu när han håller på att bli sjuk.
En vecka kommer gå med raketfart, det vet jag, men det tar ändå emot.
Men det är bara slå bort det och se till att få packningen gjord så att jag kanske hinner med lite kvalitetstid innan det är dags.


Jag längtar efter nästa helg, då allt farande fram och tillbaka är över och jag kan slå mig ned med ro igen.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback