Fy på mig



Klockan är halv ett, HALV ETT?! Vart tog denna morgon vägen?
Jag sitter fortfarande i morgonrocken och har inte ens ätit frukost än.
Ibland är jag alldeles för dålig, fy skäms.


Igår spenderade jag och Mikaela ett par timmar i högskole bibblan för plugg, efter lunchpausen tog vi oss aldrig tillbaka utan det blev en vända på stan och lite chill på hennes golv.

Under hela dagen hade jag en huvudvärk som följde mig vart jag än gick.
Väl hemma blev sambosen sur då jag verkligen inte hade lust att ta mig ner till stan och Miss Li på stora torget, men som vanligt får jag dåligt samvete när jag gör honom besviken så jag kastade i mig två migräntabletter och följde med.
Miss Li var bra, däremot undrar jag vad de tänkt på när de ställt upp massa stora parasoll i vägen?! Omöjligt att se scenen om man inte stod längst fram i princip, mycket dåligt. Men lyssnade gjorde vi i alla fall och jag försöka hålla tillbaka illamående och spyan som ville komma upp. Jag tror inte jag tål mina tabletter riktigt.
Vi gick innan det var slut och tog en pizza med oss hem, avnjöt den framför Dexter.


Planerna för idag var att fika med Camilla och ha filmmys med Mikaela.
Båda har blivit inställda, det tycker jag är tråkigt.
Marcus föräldrar kommer, oannonserat, jag har känt det på mig hela veckan och igår drog vi ur dem det.
Så istället för mina planer får jag nu städa lägenheten, vänta på dem och följa med dem för att se Marcus match sen.
Det är såklart trevligt det med men det var inte riktigt vad jag hade tid eller lust med idag.


Imorgon blir det IKEA, sen mysmiddag hos Stella. Gissa om jag längtar.
Middag med tre av de härligaste människorna jag stött på här nere kan inte bli mer än bäst, och det bästa utav allt är nog att det inte är planerat någon utgång, utan vi sitter och ljummar hos Stella tills sängen gör sig påmind. Såna kvällar gillar jag allra bäst.


Nej, nu måste jag nog äta frukost och sätta igång med dagen.

Fy på mig!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback