gnager



Jag har en gnagande oro i magen som gör att jag egentligen just nu inte vill packa mina väskor och åka hem imorgon.
Det kan hända att jag vänder hem till Degerfors igen snart, det återstår att se (förhoppnongsvis vet jag på måndag).


Ikväll ska jag passa på att gosa sönder min kisse och försöka att njuta av min sista natt här.
Jag längtar verkligen hem nu, det är obeskrivligt vad skönt det ska bli att få komma hem till sin andra hälft och sin egna lägenhet.


men det gör också lite ont.


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

hej sötis! hinner inte skriva mer än att tvn är jättebra och SNYGG =)



kramis!

2009-08-22 | 10:05:16
Bloggadress: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback