091201 - Tisdag



Det har varit lite dålig uppdatering under helgen, men det får nog vara förståeligt.
Vi åt god mat på Grekiska Tavernan och knallade på stan, mer intressant än så blir det inte ;)


Igår hamnade jag i soffan efter skolan med huvudvärk, idag vaknade jag av migrän.
Ibland älskar man livet lite mer än andra dagar, suck.
Tog två tabletter vid sju imorse och hoppades på att somna om och att den skulle vara borta när jag vaknade igen, men inte. Somnade om gjorde jag, till elva, men migränen gör sig påmind fortfarande.


Men, jag ska snart proppa i mig två Portugisiska mirakeltabletter, då ska det nog gå över. Dock brukar jag bli illamående av dom men just nu är det det bästa av två onda då jag verkligen behöver komma igång med pluggandet till min omtenta.


Idag bjuder Borås på ett ganska härlig väder, solen lyser och det regnar inte.


Idag är det alltså första december.
Jag längtar verkligen efter jul, i år ska jag bygga upp en rejäl julkänsla.

Jag längtar hem till min familj. Jag tycker inte riktigt om att bo så långt från dem, det blir istället att jag avskärmar mig för på något sätt är det jobbigt att prata med dem och veta att det dröjer innan man ses. Kanske låter dumt men så känns det emellanåt.


Nu ska jag nog ta de dära tabletterna, ta en dusch och hoppas på att jag piggnar till. För här ska det läsas färgeri och beredning tills huvudet är fullt av det.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Det är ju knappt man trodde att det var sant att solen sken liksom :O



Mumsigt med grekiskt!

2009-12-01 | 16:52:33
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se
Heyli - Vinn armband med din egen text! säger:

kul att du är med och tävlar och grattis i efterskott till er på 7årsdagen! :) va härligt de måste vart att förlova sig på en konsert!



2009-12-01 | 19:23:18
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback