091203 Torsdag



Ganska värdelöst men ändå väldigt skönt att få rast i två timmar, vilket betyder att jag kilade hem istället för att sitta på skolan och uggla i två timmar. Nu ska jag dra igång en tokstädning och fixa mig lite mat. Sen är det dags klockan ett igen för eftermiddagslektion. Om det inte vore för att det är labbar och man inte får missa för mycket så hade jag bäddat ner mig igen, jag känner mig allt annat än piggelin. Migränen sitter och hägrar i huvudet, den vill inte riktigt komma fram, men jag är otroligt illamående och supertrött. Men det får gå ändå.

Imorn är det fredag igen, är det bara jag som tycker att veckorna går med raketfart nu? Jiiises.


Vädret är helt underbart ute, kallt och sol. Jag älskar det.
Perfekt promenadväder men synd nog så hinner jag inte med en promenad nu.
Efter skolan är det ju mörkt igen :(
Tror jag ska försöka få med mig Marcus få en liten kvällspromenad och en fika, det skulle vara mys.



Nu ska jag dra igång med snabbstädningen här.


/A

Kommentarer
jaquelines julklappskalender :) säger:

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 | 18:17:45
Bloggadress: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback