091208 Tisdag



Jag är fruktansvärt glad över att ha mina kära vänner. I dessa tider då hjärtat väger lite tyngre så finns dom där som räddande änglar och förgyller ens dag utan att egentligen göra något speciellt. Härligt att ha Mikaela tillbaka i stan igen också.

Dgane har varit effektiv och vi har hunnit klart med vårat arbete som vi började med idag, gissa om det känns skönt att bocka av det på listan och bara kunna ägna sig åt plugg till omtentan.
Imorn slänger vi ihop en powerpoint lite snabbt efter föreläsningen och sen är det färgeri för heela slanten fram tills nästa onsdag ;)


Nu är det desperate och jag ska mysa ner mig i soffan.


/A

Kommentarer
Marica Rödebäck säger:

Det har vart så tidigare men jag var inne och pratade med studievägledaren på Komvux förut idag och enligt henne kommer det en ny lag nästa år som gör att man inte får plugga upp betyg från G .. då måste man prövas, man träffa lärare, gör en uppgift/prov och får betala 500:- innan man ev. kanske kan få komma in för att höja betygen ..

2009-12-09 | 16:22:17
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback