Oh happy day.



Idag är jag på riktigt bra humör, trots att jag är supertrött.
Jag tror jag börjar känna av att ledigheten hägrar runt hörnet, på torsdag eftermiddag är det "jullov" om man nu egentligen kan kalla det så när man har två tentor att plugga till som ska tentas av i Januari sen, men ändå ;)
Kroppen börjar kännas lite lättare, även hjärtat.
Såklart att det där dumma finns bakom nånstans men man får inte glömma bort att leva livet, hur svårt det än kan vara emellanåt.


Jag har massa roliga saker planerat för helgen.
Julgodisbak, Lisebergsmys och massa julklappsinslagande.

Det är känslan av en helt ledig helt utan några måsten det!


Nu ska jag krypa ner i sängen, imorn blir det en sista STOR kraftansträngning inför onsdagens omtenta, jag ska klara den!


/A

Kommentarer
LINA VERONICA säger:

I helgen ska jag och pojkvännen också julstöka! Det blir samma saker som dig, kanske Liseberg och sen ska vi hugga gran och pynta den!! Det är underbart med jul! :)



Ja precis vad jag också känner, efter jul och nyår skulle passa bäst med en träff för då har allt lagt sig lite.



Klart du klarar tentan nu! Hejja hejja!

2009-12-16 | 15:55:09
Bloggadress: http://linaveronica.blogg.se/
N I L M A säger:

vad skönt med sånt humör!



sv: haha google wave är så smart så egentligen förstår jag inte hur hela världen inte vet om det. vi använder det just nu till våra skolarbeten! alla i gruppen sitter där från sina hem och skriver i samma dokument. en kan börja med inledning, en med källor och en med något annat tex. det går snabbt, enkelt, smidigt! man ser andras ändringar och kan lätt ändra själv eller lägga till något :D riktigt bra helt enkelt!

2009-12-17 | 12:52:59
Bloggadress: http://nilma.myshowroom.se
Heyli säger:

kul att du är med och tävlar igen och tack, har haft de helt underbart på konsterterna :)

2009-12-17 | 21:27:17
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback