090203 Tisdag



Idag fyller min allra äldstabästaste vän år, grattis <3


Dagen började mindre bra med att jag drömde jordens mardrömmer om Marcus och mig i natt och vaknade av en riktig olust känsla i hela kroppen. Jag vet att det bara var en dröm men jag hatar när man drömmer och det känns så verkligt.

Sen ringde Marcus vid tio tiden och bad mig följa med till volvo vid elva.
Jag råkade ju köra in i garageporten med våran nya bil när vi var hemma i Degerfors under jul så det var ju bara att snällt följa med för att kolla vad som kan göras och vad det kommert att kosta mig.
10 000 kronor skulle det gå på att fixa den yttepyttelilla bucklan och den otroligt fula revan. Suck.
Vi får ta det på försäkringen vilket betyder 3000 kontant och sen 300kr i månaden extra på försäkringen  = /
Aii caramba, not fun.


Nu sitter jag och väntar in en tråkig föreläsning som börjar ett.
Jag tycker verkligen om kursen men stackars Emma(våran lärare) är verkligen ingen pedagog och hennes föreläsningen är så långtråkiga. Hon läser av powerpointen rad för rad och säger ööhm hela tiden typ. Precis som om någon i våran klass skulle redovisa eller något.
Synd, för hon har bra saker att säga, det har hon.


Träningen igår har gett mig lite träningsvärk.
Jag tog inte direkt ut mig igår eftersom jag mådde fruktansvärt illa när jag kom dit (hade slängt i mig två mackor och ett glas o'boy innan så det var väl inte så konstigt egentligen).
Är lite sugen på att gå dit idag och bara köra en vända på löpbandet men det blir nog inte så. Jag får se efter lektionen sen.


Usch. Denna dagen hade kunnat vara roligare minsann. . .


/A

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Jag är också där : ) Trött på mitt helblonda! Vilken färg är svårt att säga, de är så olika på olika hår och personer. Boka en tid hos en frisör och berätta önskat resultat : ) Kram!

2009-02-03 | 16:21:08
Bloggadress: http://lindablom.se
Caroline säger:

Efter regn kommer solsken! Hoppas att din onsdag blir bättre :)

2009-02-03 | 18:33:58
Bloggadress: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Anonym säger:

Vad härlig blogg du har & super fin frisyr:)!

Kram

2009-02-03 | 23:19:58
Bloggadress: http://lazina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback