090206 Freeeedag



Jääj, Fredag, om snart bara en timme beger vi oss mot Värmland och Degerfors. Det ska bl skönt att få komma hem ett tag faktiskt, ska gosa sönder mina katter : )

Det jobbiga är dock att det snöat och just nu snöar, alltså inget kul väder att köra i.
Första biten fram till Vårgårda är värst, för sen kommer motorvägen i alla fall, innan är det typ mindre vägar i skogen. Bläää.


Det blev ingen morgonträning idag. Jag ville sova ut och vara pigg inför körningen istället, och dessutom ville jag städa upp lite här hemma innan vi åker. Skönt att komma hem till en städad lägenhet på söndag kväll.


Nu måste jag nog lägga på ett kol ; )


Ha en toppenhelg allihopa!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback