090211 Onsdag



Det är verkligen redan onsdag trots att dagarna går riktigt långsamt.
Jag stannade hemma från dagens föreläsning och det känns som ett bra beslut.

Jag känner mig helt okej idag och ska försöka att komma igång och skriva på arbetet och få det klart.
Jag har inte riktigt tid att skjuta på det mer nu,


Jag hade svårt att somna i går kväll med, jag antar att det kommer vara så ett tag framöver. Men det känns tryggt att ha Marcus vid min sida, han håller om mig så hårt han kan om nätterna och det är precis vad jag behöver.



Nu ska jag se till att äta frukost, ta en dusch och sen är det bara att börja skriva.

Får se om det kan bli en fika också. Kan behöva träffa lite folk men vi får se vad som hinns med.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback