090220 - Fredag



Jag är verkligen i någon svacka nu. Humöret räcker inte till för att hålla mig uppe utan framåt kvällen sjunker det igen.
Det är nog alldeles för mycket i mitt huvud just nu och ingenting går min väg.
Det värsta har väl varit all ensamtid jag haft i veckan, det är väl den som gör att man hinner tänka på alldeles för mycket.


Idag ser jag inte M någonting. Väldigt tråkigt, men samtidigt kanske välbehövligt.
Han skulle på något möte i Göteborg för att senare gå ut där eller vad det nu var så han kommer inte hem förrän efter midnatt någon gång.


Så jag har en hel dag att spendera precis som jag vill.
Jag struntade i gymmet igår bara för att jag ska gå dit idag istället och slå ihjäl någon timme där.
Ska bli skönt att gå dit ensam med ipoden i öret och bara köra skiten ur mig. (Synd att det inte är boxning jag ska på.)


Ikväll ska jag mysa ned mig med coca-cola, har inte druckit riktig cola på evigheter (bara light och sånt äckel), gott godis och chips och sen bara vara. Kolla Let's dance får det nog bli och sedan kanske en gammal favorit, moulin rouge, eller kanske rent. Jag får se vad kvällen erbjuder helt enkelt.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback