090224 - Fettisdagen



Ledig dag idag och vad vaknar man av? Att grannen i gamla trapphuset(bredvid) börjar såga!
Han har hållt på med sin lägenhet en månad eller något.
Antingen är han sjukt dålig på hantverk eller så måste han bygga något helt otroligt där inne alltså.
Så lång tid tar det inte att göra ordning på två rum, speciellt inte eftersom han håller på från åtta på morgonen till tio på kvällarna, varje dag . . . i en månad.


Jaja.
Jag ska inte vara bitter för det. Det var skönt att komma upp till liite solsken.
Ska knata ned till bageriet om en stund och köpa en varsin semla till mig och M, om det ens finns några kvar.

Sen ska jag möta upp Mikaela som jag inte sett på bra länge nu, och Zandra för antingen lunch eller pizza.
Man måste ju bli uppdaterad ; )



Mina tankar går just nu mest till vad fanken jag ska ta på mig på begravningen.
Det är viktigt för mig att det ska kännas bra och jag har ingenting som känns bra här hemma.
Jag vill heller inte köpa en massa nytt för risken är att jag kanske inte vill använda det igen eftersom det kanske kommer associeras till begravningen hela tiden. Kan vara jobbigt.
Ska i alla fall kolla en sväng på stan, kanske kan hitta en bra kofta bara så fixar sig resten.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå på semmeljakt.


/A

Kommentarer
Sandra säger:

Fin blogg =)

2009-02-24 | 10:51:23
Bloggadress: http://fourclover.blogg.se/
Fru Evelina säger:

haha du får plinga på och fråga vad han gör =) jag blir ju också nyfiken haha!



hoppas du får en bra dag och att du hittar en semla! själv hatar jag semlor =)



kramar

2009-02-24 | 11:04:57
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/
Dress Like a Princess säger:

Ja visst är de fina :)

2009-02-26 | 09:22:51
Bloggadress: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback