Friiiday



Har sovit otroligt dåligt hela veckan.
Jag vaknar ungefär samma tid varje natt och är pigg och en lärka och bara vrider och vänder på mig för att få somna om.
Jag vet inte om det beror på att jag varit ganska oaktiv i veckan och att jag helt enkelt inte behövt sova så mycket som jag velat.


Vaknade i alla fall upp till ett strålande solsken idag, ååh det är så mysigt med sol!

Egentligen ska det skrivas arbete för fulla muggar idag men vem vill skriva arbete när vädret är såhär?


Imorn är det alla hjärtans dag.
I år tar jag mig lite extra tid att tänka på alla nära och kära.
När någon tas bort från en såhär som morfar har gjorts så får det mig att tänka lite extra mycket på vad viktigt det är att aldrig glömma bort dom där hemma, att visa hur mycket man älskar dem bara genom någon lite gest då och då.


Det blir inget "firande" av dagen för oss. Vi ska beställa hem lite kina mat och mysa lite men inte ge varann presenter och sådana saker.



nej nu ska jag dra på lite lars winnerbäck och ställa mig i duschen och ta en låång härlig dusch.

/A

Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

Glad alla ♥ans dag sötnos! :]



Kolla gärna in min blogg och kommentera mina konsertbilder <3

2009-02-14 | 13:21:17
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
Malin säger:

Hejsan!

Nu börjar det närma sig. Ska vi ses utanför Le Croissant i Knalleland vid 13.00 på lördag?



Kram

2009-02-16 | 18:36:18
Bloggadress: http://www.malinh.com
Malin säger:

Hej igen!



Sorry, vi ändrade lite på det och sa söndag kl 13 på samma plats istället.



Kram

2009-02-17 | 07:46:41
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback