Två veckor sen idag . . .




Det är konstigt, man tycker på något sätt att tiden bara stannar till, men det har redan gått två veckor.
T v å  h e l a  v e c k o r. Det är sjukt. Jag vill inte att det ska vara såhär men jag vet att jag aldrig kan få som jag vill.
Det gör ont i hjärtat av saknaden och vetskapen om att vi inte ses något mer i detta liv.
Begravningen är om en vecka nu. Det ska bli skönt när den är över och man har fått säga hej då.
Det blir ett avslut och jag tror att det är då jag låter mig själv acceptera och gå vidare.
Han kommer alltid fattas hos mig, det kan jag aldrig komma ifrån men jag får acceptera att han nu finns vid min sida på ett helt annat sätt och jag vet att han kommer hålla koll på mig. För visst kommer du det morfar?

Blä, det är hårt. Men man blir nog bara starkare av en sådan här sak. Man har inget annat väl än att bearbeta och gå vidare även om det känns som att ingenting är värt någonting för stunden. Det är synd att man ska behöva gå genom sådana här saker, men det är en del av livet och det är oundvilkligt.

Usch, allt jag skulle vilja är att spola tillbaka tiden till sist vi sågs, då hade jag hållt om honom i den där hejdå kramen lite längre.


Det var faktiskt ett tag sedan jag fällde en tår. Jag antar att tårarna tog slut.
Det känns skönt, tårarna kan jag vara utan även om han är värd varenda liten en.


Det finns ett tomt hål i mitt hjärta nu, det fattas två bitar, två värdefulla bitar.




Jag saknar er

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

Svar: Haha! Jaa! Jag får göra det :D

2009-02-20 | 21:00:37
Bloggadress: http://lindablom.se
Linda säger:

Jag skulle vilja lova att de faktiskt tittar till dig då och då :)

2009-02-20 | 21:28:39
Bloggadress: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback