090129 - torsdag



God morgon.
Jag är nu inne på min fjärde dag med magont, det börjar tära rejält på humöret kan jag säga och jag har legat vaken en stor del av natten. Vet att jag borde ta mig lite frukost, men mjölken är slut och vad är en frukost utan O'boy?

Planerna för dagen är inte många, jag ska försöka hålla mig i soffan eller sängen och hoppas på att magen vill bli snäll och glad igen. Ska gå igenom våra instuderingsfrågor i etik och miljö så att jag är av med dom sen.

Har långledigt nu, det är skönt. Fast å andra sidan ska jag jobba på skolan i helgen så helt ledig är jag inte.
Hoppas de betalar en helt okej lön för det för det skulle verkligen sitta fint just nu. Men det är ju skolan som betalar så det är bäst att inte hoppas på för mycket I guess.


Nästa helg är jag hemma i Degerfors och myser med mina nära och kära, det ska bli skönt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback