Första tentan denna veckan är avklarad. Nu plugg till nästa...


Hemm redan strax efter tio och tentan började halv nio. Jag kände att jag inte hade så mycket mer att tillföra, allt var redan en massa flum... Tentan var faktiskt svårare än jag väntat, eller rättare sagt fel frågor kom, men helt klart så tror jag att jag klarade den med godkänt, men jag är lite mer fundersam på det där med högt betyg som jag var övertygad om igår. 100poäng var tentan på och för att gå godkänt skulle man ha minst 50 och för VG(som är högsta betyg på högskolan) minst 80poäng. Dessa 100 poäng var dessutom utdelat på bara tio frågor. Därav min fundersamhet, det gäller ju att verkligen pricka in rätt svar i sina redogörelser liksom.
Men som sagt, ett godkänt betyg det tror jag allt att det blev.
Skönt att en tenta är avklarad i alla fall.

Nu ska jag koppla av en stund framför ett par avsnitt av ducktales. Sen stoppa lite mat i magen och sen är det bara att dyka ned i böckerna igen, för tentan på torsdag blir allt annat än enkel för mig, det vet jag.


men klarar man inte en tenta är det ju bara göra om den, värre än så är det ju verkligen inte =)



Tagen med min lilla dator alldeles nyss, dags att snygga till luggen lite med en klippning kanske ;)



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback