God morgon, tentadag


Jag vaknade innan nio av mig själv och kunde inte somna om, det beyder alltså att jag sovit bra i natt för alla andra mornar har jag försovit mig eller snoozat i en evighet.
Jag har lite lätt huvudvärk, tråkigt, men det var i alla fall längesen jag hade det nu. Det är kanske inte så konstigt att den kommer när man har sån tentaångest och bara läser och läser.
Men halv sex idag är det över för denna gången, jag är inställd på omtenta så jag kan inte lägga ned pluggandet helt.
Men man kan ju hoppas och hålla tummarna för att tentan blir riktigt enkel för en del kunskaper har nog trotsallt fastnat även om det är låångt ifrån allt jag behöver.


Imorgon fyller Marcus år. Han jobbar ju hela dagen så jag vet inte hur jag ska kunna fira honom på ett fint sätt.
Jag är i alla fall ledig för första gången på länge eftersom nya kursen börjar på tisdag, så jag hoppas på en långfika på viskan med tjejerna <3


Nu ska jag stoppa lite frukost i magen och sen sätta i gång med lite sista minuten läsande-

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback