Good morning


Vaknade med ett riktigt jäkla halsont imorse, jag som trodde förkylningen var över. men så är det att komma hem till en sjuk sambo I guess.
Det tog mig exakt tre timmar att ta mig hem till Borås med bil, riktigt bra gjort, men tråkit att åka själv. Saknade dock m så mycket att jag verkligen såg fram emot varenda mil.


Idag är planerna att plugga. nu är klockan tolv och jag har inte ens lyckats få i mig frukost.
Tanken var att jag skulle ned på stan och byta en julklapp och sen köpa en väska till min mini.

/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

usch, så många som är sjuka nu! krya på dig gumman!

hoppas du haft det bra i jul och nyår!

kram

2009-01-05 | 23:00:10
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback