Hej, jag lever!


Det har varit väldigt tyst från mig den senaste tiden.
Internet slutade fungera hemma innan vi åkte till värmland och sen har jag prioriterat annat än internet under vistelsen. Igår var första gången på två veckor som jag kikade in. Väldigt skönt faktiskt men nu har jag cirkus 500 blogginlägg att läsa in ;)

Julen och nyår har varit precis som jag ville. Lugn och skön med dem jag älskar mest.
Julafton började med jullunch och paketöppning hos marcus farfar och farmor. Fick som vanligt massa fina klappar. Bland annat parfym och presentkort.
Sen for vi vidare till Degerfors där vi anlände strax innan tomten. En kul syn när vi plingade på dörren och fyra förväntansfulla barn öppnade dörren och i besvikelse insåg att det bara var vi och inte han ;)
Sen knackade tomten på såklart och julafton var komplett,
Det finns inget mysigare än att fira jul med min familj. Se hur barnen sliter upp paketen och blir lyckliga, dessutom skötte alla sig över förväntan.
Fick presetkort på Ikea och snygga tishor bland annat, precis vad jag önskat.
Jag älskar min familj, jag vore ingenting utan dem!

Av min M blev jag såklart alldeles för bortskämd, fick en Mini laptop!
Så nu har jag sagt att han inte får köpa något när jag fyller år för en dator var mycket mer än han behövde.
Så nu sitter jag här på min lilla mini  och har det gôtt ;)

På nyår åt vi en trevlig middag med gamla vänner och det var hur mysigt som helst,
Jag har ju såklart också lyckats att pricka in en rejäl förkylning mellan allt också så det blev en lugn nyår ändå.
Men det var ett kärt återseende av många gamla bekanta.

Jag har träffat massa släkt och massa underbara vänner så nu kommer jag klara mig ett tag till i Borås.
Det konstiga är att jag längtat otroligt efter våran lägenhet och efter Borås under tiden i värmland. Jag som trodde att jag skulle få krupp av att vara hemma en sån kort sväng. Knasigt det där men det betyder bara att jag trivs.

Har även hunnit med en fika med Nathalie och hennes otroligt söta son. Första gången jag träffade honom idag och han är över ett år. Det får bli lite oftare sen!
Natta är en sån människa som man vet att man alltid har även om man inte alltid hörs. Det är härligt att ha såna människor omkring sig nu när man flyttat så långt och inte alltid har tid att ses ofta. <3

En karlstad tur med min älskade Elin kunde vi klämma in också. Usch vad jobbigt det är att bo så långt bort för jag saknar henne verkligen om dagarna!


Nu börjar livet igen efter två veckors ledighet.
Den 13e och 15e har jag tenta så jag kommer tills dess vara begravd i plugg. Men det ska bli skönt att komma igång igen.

Har saknat mina pinglor i Borås också. Mikaela, Zandra och Louise. Vad vore Borås utan dem egentligen?
Man kan verkligen säga att jag hade tur och sprang på de bästa på en gång ;)


Jag lever fortfarande i ett lyckorus och allt känns så bra!
Världens bästa människor runt mig och världens bästa blivande man!
Att tänka tillbaka på 2008 får mig att le. Det började inte som det bästa men slutade som det. Jag tror att 2008 slår alla andra år med hästlängder! Jag har lärt mig mycket om mig själv under året.
Allt vet ni ju redan såklart.
Nu hoppas jag eller jag vet att 2009 också kommer bli ett toppen år!

Så med det önskar jag er alla ett riktigt gott nytt 2009!

/A

Kommentarer
Sexkammaren säger:

Hehe. Vad synd, hade ju vart kul om man kände nån på teve.. =)



Det är sådär, förkylningen som alla drabbas av är ju segdragen... usch. SJälv då?

2009-01-03 | 10:59:30
Bloggadress: http://sexkammaren.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Det var jag som skrev precis, glömde bara byta adress.

Har ju startat upp en ny blogg och det var från den jag skrev.

2009-01-03 | 11:00:05
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Jennie säger:

vilken mysig header du hade!

2009-01-03 | 21:45:57
Bloggadress: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback