tjabba tjena hallå


Ett löfte inflör detta nya år är att uppdatera med fler bilder, för visst är en blogg utan bilder riktigt trist. Jag vet att jag varit dålig på det rätt mycket nu och kameran har tyvärr hamnat  i en låda bortglömd, men det ska det alltså bli ändring på :) sounds good?




Det är inte det lättaste att sätta igång med pluggandet inte. Jag är trött och sängen är varm och go. Jag ska försöka att plugga och kolla på Desperate Housewives på femman om en stund, efter det måste jag nog powernappa lite för att komma i gång igen.
Det är bara att hålla i, nästa torsdag är tentorna över för denna gången och sen är det nya kurser på ingång.

/A

Kommentarer
anna säger:

jag önskade att jag också hade ork och ro att plugga vidare :) önskade väl m est att jag visste vad jag vill plugga ;D

2009-01-07 | 13:55:28
Bloggadress: http://bonta.blogg.se/
Marica Rödebäck säger:

Haha, det förstår jag verkligen =)

2009-01-07 | 15:48:33
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback