Torsdag - snart helg och magen kurrar


Föreläsningen idag var seg, och den som gästföreläste var ännu segare. Mikaela gjorde en fulig och gick tidigare så de som hade buss att passa gick, ångrar att jag inte också gjorde det men det handlade visserligen bara om en kvart kanske, men det var en lååång kvart.

Nu sitter jag här och magen skriker efter mat. Har dock verkligen ingenting gott att göra så jag vet inte vad jag ska hitta på för att stilla hungern.

Skönt med ett förmiddagspass såhär bara. Nu har vi liksom helg igen. Visserligen blir det inte en sån lugn helg.
Börjar bli riktigt jäkla orolig inför tentorna så det blir till att plugga järnet, speciellt efter att man har hört hur mycket vissa andra har pluggat =S
Blir också en tur till IKEA, vill verkligen få ordning nu på det sista. Få in lite snygga mattor i lägenheten och köpa en efterlängtad dubbel bäddmadrass så jag slipper ligga i skarven varje natt. Sen två köksstolar till och en massa småplock. Kul men dyrt. Men det ska som sagt bli skönt att äntligen kunna få ordning på allting.


Nej nu måste jag verkligen rota i skåpen, magen verkligen vrålar!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback