Utmanad!

Så här gör man:

1. Länka till den som har utmanat dig - Elin (bara för att hon tyckte jag behövde göra något annat än plugga;) )
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv en kommentar i samtliga bloggar så de uppmärksammas på att de blivit utmanade

  1. Jag har en talang jag ofta inte pratar om, jag är duktig på att rita.
  2. Jag har högt blodtryck vilket är konstigt för min ålder.
  3. Hade jag inte varit så feg hade jag antagligen varit elitspelare i volleyboll nu.
  4. Jag älskar chips, äter ofantliga mängder varje vecka!
  5. Jag är otroligt lat och dålig på att göra saker
  6. Jag är alldeles för snäll och får oftast ingenting för det.
  7. Mitt drömyrke var brandman fram till att jag fick min astma diagnos för fem år sedan.



Jag utmanar:

Evelina
Marica
Linda

Kim
Teresa
Zandra
Lina


Kommentarer
Kim Von J säger:

Jag är med!

2009-01-27 | 14:47:49
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback