090701 Onsdag



Nu har vi övergått i Juli, helt sjukt, tiden går så himla fort.

Borås har bjudit på toppenväder sen jag kom, om man bortser från gårdagens åskskur, men det var riktigt skönt att luften fick ladda ur sig lite.

i Måndag tog jag och Zandra en heldag vid Almenäs, vilket resulterade i att min rygg fortfarande bränner illa.
Notis till mig själv: slarva aldrig med solskyddet igen!


Igår tog jag, Zandra och lollo en frukostdejt på espressohouse vid halv tio, sen knatade jag och Zandra runt på stan till halv fyra, med ett lunchstopp på viskan såklart. Men hallå...vad gör man på stan så länge i Borås? Så stort är det inte. haha.


Idag är det kanonväder och jag hade mer än gärna pressat vid almenäs, men jag får låta bli. Får helt enkelt skylla mig själv när jag brände mig så illa häromdagen, nu kanske jag lärt mig något på det.
Ska i alla fall gå upp till studentcentrum och hämta ut mina tentor.
Fick VG på den sista, vilket betyder att jag fick VG i kursen, wiieho. Jag hade inte ens läst på till den tentan, läste alla häften till frukosten samma dag som tentan var, såå värt. haha.



/A


Mitt kära Degerfors...halv sju på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback