090706 Måndag



Sista hela dagen i Borås för den här sommaren, jag är inte tillbaka förrän skolan drar igång igen. Måste säga att det känns väldigt konstigt. Tur är väl att Marcus har semester snart, för det är väl en av de största anledningarna till att jag längtat till Borås. Home is where your heart is.


Jag har hittills tvättat och vikt kläder, otroligt tråkigt, speciellt när allt egentligen bara var Ms grejer, men vad gör man inte.

Ska snart ner och hämta upp det sista, sen slänger jag mig i en härlig dusch.
Sen ska jag vara tjejig och fixa naglar och lite sånt där.
Bara ha en allmänt mysdag för mig själv.

Slänger i mig rester från igår och sen tar en sista tur på stan, kolla gina och lite sådär, har ju inte det så nära hemma så det är lika bra att passa på. Sugen på någon söt tunika inför Portugal.

Vi halv fem möter jag upp Björkan och sen går vi till tatueraren. Spännande!
Väntetiden är dock lång, så framåt vintern någongång lär vi få tid, men den som väntar på något gott...



Ikväll blir det nachotallrik och mys här hemma. Min sista kväll i Borås på nästan två månader.


/A

Kommentarer
emma härnqvist/perfektion säger:

lite fläng hit och dit då.. men både skönt att komma hem till värmland och till borås. de blir ju lite av vart på så vis.



med mig är de bra.. jag jobbar och står i dagarna i ända. kom ihåg att hälsa ola nästa gång du träffar honom :)

2009-07-06 | 20:56:06
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback