090608 Måndag



Okej, kissen lämnade inte min sida under hela natten, det var minsann lite trångt i bäddsoffan trots att hon inte är så stor, men av någon anledning tar hon upp halva sängen. Eller rättare sagt ska ligga så himla nära att man inte vågar röra på sig i rädsla om att råka lägga sig på henne. Skönt att veta att man är efterlängtad. = )

Min allergi går förvånansvärt bra faktiskt. Kände knappt av den igår alls, lite tungt med andningen en sväng men det gick över lika fort. Idag känns det lite i näsan och öronen kliar en aning, men det är bra mycket mindre än tidigare och ändå har katten sovit hos mig hela natten, det brukar hon inte få göra. Ibland är det dock för svårt att stå emot den där goa blicken man får på kvällarna när hon lagt sig tillrätta för att vänta in mig. Knaskatten, hon vet hur jag ska tas.


Planerna för dagen är inte många, jag är lite nervig inför jobbet imorgon, men det ska gå bra.
Ska väl försöka klippa det där gräset idag som jag lovade.
Sen bör jag börja packa upp så att jag får lite ordning på alla grejer här.

Ska även in en sväng till Karlskoga när mamma slutat jobbet för att köpa studentpresent till min kusin.


så, det är mina planer det.


Känner mig rätt ensam och tom just nu. Jobbig känsla.


/A



(är det normalt att kolla om tentaresultatet har kommit upp typ tio gånger om dagen??)

Kommentarer
R säger:

Hahaha jag har också kollat tentaresultaten en massa gånger! Jag tycker verkligen att de borde komma upp snart!

2009-06-09 | 20:27:14
Bloggadress: http://rikardandreas.wordpress.com
susan säger:

Hellu sötnos ^^

Gillar din blogg, vad tycker du om min :)?



Kram <3!

2009-06-10 | 20:51:48
Bloggadress: http://susanss.blogg.se/
R säger:

Varför kommer aldrig tentaresultatet?

2009-06-12 | 11:34:56
Bloggadress: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback