090612 - Friiiiiday



jag känner mig som världens sämsta vän idag som sviker Nathalie och inte kommer till hennes fest.
men jag är så himla trött, jag har jobbat i fyra dagar och det har jag inte gjort sen i höstas. Sen upp tidigt för att skjutsa mamma så att jag kan få ha bilen. Sen när jag väl bestämde mig för att trotsa tröttheten så tog inte systemet kort och det funkade inte att ta ut i bankomaten. Väl i Degerfors hann jag inte ens in. Surt.
Jag hoppas verkligen det blir fler gånger för jag hade verkligen sett fram emot idag men nu måste jag lyssna på min kropp, huvudet är tungt och ögonlocken ännu tyngre så jag antar att det var lika bra.


Ska alldeles strax krypa ned och slå på en bra film eller något, lär väl knappast hinna se långt innan ögonen faller ihop, men det är så himla skönt att tvärslockna framför tvn. Imorgon blir det att sova så länge jag bara orkar, det ser jag fram emot. Sen har jag ett par telefonsamtal jag tänkte försöka klara av, saknar mina vänninor! :)


Tack vare ett sms från en söt vän tidigare idag så känns det som inte kändes så bra igår bättre.
Eller bättre och bättre, jag fick lite mer ord på känslan och fick lite mer att fundera på i bra bemärkelse.
Det blir nog bra i slutändan, det tror jag allt.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback