090614 Promenadväder



Man kan verkligen snacka om att ha tillgivna husdjur. Missi lämnar mig inte ifred en sekund.
Just nu sitter hon bredvid mig på datastolen och spinner och fäller hår, det har hon gjort sedan jag satte mig.
När jag åt frukost satt hon på stolen brevid, precis likadant, och känner jag henne rätt så kommer det fortsätta så resten av dagen. Man kan inte annat än skratta och le åt den där katten alltså, hon är hel tokig.¨



Vädret idag är helt okej för promenad, men jag vet inte om jag är sugen på att ta en ändå. Haha.
Ska i alla fall börja med en dusch, och fixa naglarna lite. Måste ju ha snygga händer och fötter ; )
Sen får jag se, har lite filmer/serier jag är sugen på att kolla på.
Ipoden ligger på laddning i alla fall för säkerhetsskull.
I bakhuvudet gnager det att jag är en liten tjockis som faktiskt borde ta den där promenaden om jag ska vara fit efter sommaren.
Sen borde jag passa på när det ändå är bra väder.

Nog tjatat om det ;)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback