jag vill hem!



Blää, ikväll har jag en sån där otrolig ångest igen, jag skulle bara vilja skrika ur den ur kroppen.
Jag vill hem till Borås. Jag är trött på att pussla med bilar hit och dit för att ens kunna ta mig någonstans.
Jag vill inte låna mammas och pappas hela tiden, de kanske också vill ha den om dagarna.
Jag har ingen lust att sova hos Marcus föräldrar imorgon för att jag ska kunna ta mig till jobbet på fredag.
Jag vill kunna göra mig midsommar fin här hemma i lugn och ro och med mina egna grejer.
Dessutom är det läbbigt att sova själv i lillstugan på gården med alla skumma djur i skogen och alla ljud.


Idag är en skitdag, jag skulle verkligen behöva en vän ikväll.
Snacka om att jag saknar mig tokig efter mina Borås-tjejer!
Attans!


Tur att jag ska träffa Natta imorn, då får jag en liten dos behövlig vänskap.
Jag har varit här i snart två veckor utan att ha träffat en enda vän. Galet.



/A

Kommentarer
maria säger:

ha en bra dag!:)

2009-06-18 | 17:20:49
Bloggadress: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback