Pluggpaus



Jag och Mikaela tog en välbehövlig pluggpaus genom en runda på stan.
Köpte äntligen den där lilla plastsaken på macstore som man kan sätta nike sensorn i, så nu jäklar ska det börja springas! : )



hmm, det där med paus är egentligen ett enda stort skämt. Jag har ju inte ens börjat plugga än. haha.
Det känns på något vis helt dumt att inte läsa sig trött och lära sig allt utantill, men varför ska man sitta sista dagen och göra det egentligen? Vad lär man sig på det? Jo, man lär sig till tentan imorn sen är all kunskap borta om två veckor igen.
Dessutom vidhåller jag vid min tanke på att jag redan kan allt det där, och det vet jag att jag gör.
Får bara hoppas hon inte är för självgod och bara godtar sina egna svar på saker och ting.


Ikväll ska det lagas lax och färskpotatis, jag längtar!
Dels för att jag verkligen älskar lax men ännu mer för att jag är vrålhungrig och inte har ätit något(förutom några jordnötter) sedan frukosten innan tio! Galet.


Nu ska jag läsa genom alla häften en sista gång, sen får det räcka.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback