090304 - onsdag



Kissemissen mår bra och gav min mor ett par hjärtliga skratt när hon började vakna till efter narkosen igår. Bakdelen hängde inte riktigt med på vad framdelen ville ; )
Fyra tumörer är bortplockade, det finns en kvar men den behöver dom eventuellt inte ta bort, de ska kolla på det när stygnen tas bort. Anledningen till att de inte tog den på en gång är att den inte satt på samma sida som de andra fyra, det skulle innebära att de inte skulle kunna läka och bli infekterat och lite sånt.



Halvdag i skolan idag, vi hade övningstenta och shiiet vad dåligt den gick.
Eller ja, jag skrapade ihop 48p och godkänt ska vara 54 minst.
Men då kan jag säga att förutsättningen idag var att jag inte ens har öppnat boken för att läsa så jag tror nog att jag kan knipa ett godkänt om jag bara sätter igång och läser nu, det är två veckor kvar så det ska inte vara en omöjlighet.
Jag är i alla fall glad över att detta är den enda tentan denna period. Resten är redovisningar bara.
Hade inte pallat med en tenta till mitt i allt just nu så.



Idag kändes vädret nästan lite våraktigt ute, men jag tänker inte hoppas på för mycket för det snöar säkert imorn igen.



Dagens planer är att tvätta och bädda rent i sängen. Astrist men så är det när man är "vuxen" sånt måste också göras.


M ska träna vid nio i kväll så jag får lite egentid framför efterlyst. Ganska skönt.
Känns som att vi behöver det här, att han får något att göra och kommer iväg lite ibland.
Att bara umgås med varann hela, hela tiden börjar slita lite i vårat annars fina liv tillsammans och det är det sista jag vill att det ska bli förstört av en sådan sak.



I helgen är det Håkan också. Ska bli så himla kul!
Det är verkligen superhärliga människor som ska med och det ska bli så härligt att få släppa allt ett tag och bara ha det roligt med dem man gillar allra bäst! För även om jag mår okej och att jag börjar gå vidare så gnager såklart allting i hjärtat ändå på något vis. Jag antar att det kommer vara så ett tag framöver så jag har vant mig med tanken men jag vill ändå kunna släppa allt om så bara för en kväll, och det gör jag garanterat i helgen. <3


/A

Kommentarer
Fru Evelina säger:

vad skönt att missen mår bra, hoppas de andra inte behöver opereras bort!



klart du klarar det bättre nästa gång, när du läser på ordentligt =) vad najs med mest redovisningar!



Förstår hur du menar det där att man inte ska träffas FÖR mkt! även om man älskar varandra så är det jättebra att göra saker på olika håll emellanåt!



kramar

2009-03-04 | 14:45:29
Bloggadress: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback