090309 Måndag



Då var det måndag igen då. Jag är för en gångs skull uppe tidigt helt frivilligt. Eller ja, jag hade gärna sovit hela förmiddagen för jag tror knappt jag hann somna innan klockan ringde men det är dags att sätta igång på allvar med pluggandet nu så då är det tidiga mornar som gäller för min del. Tråkigt men sant, men nu är ju faktiskt snart tentan.  


Kladdkakan blev mycket uppskattad och det var väl tur det. Jag hade väldigt dåligt samvete för att jag inte var där som stöd på hans första match. För övrigt tror jag att han var nöjd över sin insats ändå. Matchen slutade 2-2 och det var väl inte illa pinkat för att inte ha stått i mål på över ett halvår? Tycker jag i alla fall.
Var tvungen att säga till honom vad stolt jag är över allt han åstadkommit under det senaste året, det är otroligt alltså.


Min mage är inte snäll idag, den gör ont och vill mig illa men jag tänker ignorera det. Jag har inte tid med det alls nu.



Nej, nu är det dags att hugga in på pluggningen...


/A

Kommentarer
Leonora - The Crazy one säger:

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-09 | 09:18:33
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback