090313 Fredag



Ytterligare en otursfredag. För mig brukar den innebära tur så jag kanske ska köpa en lott eller två idag.

Igår efter att jag kom hem vid två tiden så satt jag här, när jag någon timme senare kikar ut så snöade det otroligt mycket och låg redan massa vitt på backen. Det är otroligt, för när jag gick från skolan kändes det inte möjligt att snön skulle titta fram. Sen fortsatte snön att falla under hela kvällen igår och idag regnar det bort och slaskar.
Måste jag ens säga att jag börjar bli trött på detta väder?
Jag hade tänkt smita ned en snabbis på stan för att hämta ut min lön från skolan på Nordea men jag har verkligen ingen lust att bege mig ut och bli blöt om fötterna, så det får vänta till veckan istället.


Jag längtar till nästa helg när det mesta är överstökat och då ska jag bannemig släppa loss totalt på Malin och Marikas fest! (eller om det blir Peders, beslutsångest)


Jag skulle behöva en kaffe!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback