090321 Lördag



Idag blir det kombinerad inflyttnings-/födelsedagsfest hos två klasskompisar.
Det ska bli så himla kul! Marcus hänger på också och det är trevligt.
Vi, plus Mikaela och Lollo förfestar lite hos Camilla innan, som bor i samma hus som dom andra två.
Perfekt, inte så långt att gå ; )



På måndag börjar allvaret.
Jag trodde aldrig att någon skulle få höra det av mig, 5 Kilo ska bort på nio veckor.
Mike och jag har utmanat varandra, fast egentligen är det inte meningen att tävla om det, mer att puscha varandra att nå målvikten.
Jag vet att många anser att jag redan är smal och inte bör gå ned mer, och visst, jag har en smal midja, men det handlar om självkänslan. Jag vet att dom där fem kilona behöver försvinna. Dessutom sitter kanske inte dom fem kilona i midjan, men på andra mindre smickrande ställen.
Det kommer också att peppa mig till att träna vilket kommer resultera i att jag istället går upp i muskelmassa, vilket jag hellre har än onödigt flötigt fett!

Så projekt -5kg på 9 veckor startar på måndag!
Det är ungefär 70gr om dagen, det kan minsann inte vara svårt, eller hur?


Nu är det nog dags att försöka rota lite i garderoben och se om jag har något bra att ha på mig ikväll.

/A

Kommentarer
M A L I N säger:

låter roligt med inflyttnings/födelsedags-fest :D och lättförtjänta pengar var ju det där, hehe :D



idag gör jag inte mycket. svarar på lite kommentarer nu och sitter och pluggar.



kram

2009-03-21 | 16:30:00
Bloggadress: http://www.malinh.com
M A L I N säger:

hehe ja det fanns en hel del där kan jag säga!



var festen rolig förresten? :)



kram

2009-03-22 | 19:34:42
Bloggadress: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback