090323 Måndag



Det finns inget bättre än att vakna upp av att solen skiner in i sovrummet, man kan knappast vakna på ett härligare sätt.

Klev upp och insåg att jag behöver en rejäl förändring för att klara av att gå ned de där fem kilona.
Så en liten början var att byta ut den vanliga O'boyen till frukosten mot Te, det var flera år sedan sist, och det kommer nog bli svårt att ställa om sig. Men om jag försöker inse vad mycket socker den där Oboyen har mosat in i min kropp under alla år så kanske det blir enklare.
Sen tog jag min första shot av Aloe Vera drycken och det var hemskt. Jag gillar inte juice med fruktkött i alls och denna dryck var lite som gele, fast flytande, med massa knasigt i. Smakade inte helt mumma heller, men två matskedar ska man väl kunna få i sig två gånger om dagen. Jag hoppas verkligen att det fungerar för annars var det inte värt de ; )
Jag vänjer mig nog med både smak och konsistens tillslut.
(Äter inte ens yoghurt med frukt i, jag äter bebisyoghurtarna ja)


Nu väntar en snabbis till trikålabbet för att lämna in pärmen med alla stickebitar för rättning.
Sen är det promenad med Mikaela som gäller.
Som sagt, nu är vi igång och nu ska vi köra så det ryker! : )


När M kommer hem från jobbet väntar gymmet.

Det här är nog första gången i mitt liv som jag verkligen är peppad på det här med träning.
Jag väntar med spänning på resultatet av allt sen om nio veckor.
M blev också sugen på vår tävling och kommer nog joina oss, det är bra, för det betyder att han går med på nyttigare mat här hemma och då slipper jag ha dåligt samvete för att han får äta sallad ; ) haha.


Nej nu ska jag slänga upp håret i en knut och börja göra mig klar.


Ha en fin dag allaihopa, det lär jag ha!


/A

Kommentarer
Jimmy L säger:

Kör hårt på gymmet!!

2009-03-23 | 15:26:52
Bloggadress: http://www.hellandjones.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback