090325 Onsdag



Lill-lördag och CSN, bra dag ; )
Dessutom dök det ned både en klänning och 500:- på H&M, det gillas skarpt ; )


Jag tror nästan vintern vände lika fort som den kom igår, nu strålar solen och jag vaknade återigen på ett bra humör.
Ska strax kila ner till skolan för att sätta ihop ett kollage, imorn ska det redovisas.
Sen har jag bara en enda redovisning kvar att bocka av, sedan är jag ikapp med allt igen.
Känns riktigt skönt!


Ikväll myser vi till det med långpromenad och sedan våfflor, det är ju trotsallt våffeldagen idag : )
Får se om mitt knä håller för det gör fortfarande riktigt ont, men det kan knappast bli värre skulle jag tro så jag får trotsta det onda litegrann. Om inte annars märker jag ju hur det går att gå till och från skolan sen om inte annat.


ååh jag längtar efter sommaren och massa shopping.


/A

Kommentarer
Elin säger:

Jaa, det kändes riktigt skönt :)

Är det våffeldagen idag? Det har jag helt missat!

då måste jag nog ner på stan o köpa mig ett våffeljärn :)

2009-03-25 | 12:08:14
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback